2011. október 24., hétfő

babakocsi LEÁRAZTAM - Jelenlegi ára: 18 000 Ft

eladó egy 3kerekű(felfújható-küllős) piros-fekete Spanyolországban vásárolt babakocsi. strapa bíró, összecsukható a kerék nagyságáig, lásd a képen. a felső részt le lehet tépözárazni és mosógépben kimosni. van a tolókaron visszaguruló fék, ami arra szolgál hogy lejtőn ne guruljon vissza ha felfelé toljuk. lefektetni fél fekvő állapotban lehet. rugózása jó. a kosara nagy és erős, én sokszor megpakoltam és jól bírta. a tolókarját is lehet állítani. kupolája nincs! így vettük. napernyővel használtam, bár én inkább télen használtam a nagy kereke miatt hogy a hóban tudjam tolni, hisz ritka a hóban tolható babakocsi. vettem egy frankó dzsekis bundazsákot amit belefűztem és úgy tökéletes téli terep kocsi volt.



Jelenlegi ára: 18 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-23 12:55
. babakocsi LEÁRAZTAM - Jelenlegi ára: 18 000 Ft

Fontos